فروش دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی دستگاهی است که روزانه آب را بیشتر از دستگاه تصفیه آب خانگی و کمتر از دستگاه های صنعتی تصفیه می کند. این دستگاه ها با استفاده از روش اسمز معکوس کار می کنند. اسمز معکوس روشی است که در آن از فشار آب برای معکوس کردن جریان آب از طریق یک غشای نیمه تراوا برای تصفیه آن و تولید آب خالص استفاده می شود. در واقع آب دستگاه تصفیه آب از فیلترهای مختلفی عبور می کند. در طی این مراحل انواع ناخالصی ها مانند ذرات و آلودگی آب، باکتری ها، میکروب ها، املاح و نمک از آب جدا شده و در نهایت آب سالم و تصفیه شده از شیر خارج می شود. شیر کشش شیر دستگاه تصفیه آب است.

دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف 200 گالن، 400 گالن، 800 گالن، 1600، 1200، 2000 و 2400 گالن تولید می شوند. هر نوع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی بسته به تعداد فیلترهای ممبران و ظرفیت آنها مقدار مشخصی آب را در طول شبانه روز فیلتر می کند. باید از خود بپرسید که چه زمانی نیاز به استفاده از این نوع دستگاه دارید. این دستگاه ها زمانی ضروری هستند که حجم بیشتری از آب تصفیه شده برای مصارف خانگی و کمتر برای مصارف صنعتی مورد نیاز باشد. این مقدار آب تقریباً 5000 لیتر یا بیشتر است.

کاربردهای مختلف دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی عملکردی مشابه دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی دارند. تنها تفاوت آنها در تعداد و نوع فیلترهای ممبران و فیلترهای پیش تصفیه آب و سایر قطعات است. این دستگاه ها بسته به حجم آبی که در شبانه روز تصفیه می کنند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این مکان ها عبارتند از:

دفاتر، شرکت ها و دفاتر
کارگاه ها و کارخانه های نه چندان بزرگ.
رستوران و هتل
کافه
صنایع مختلف مانند داروسازی، مواد غذایی و آشامیدنی.
مدارس
بیمارستان ها

کارواش

ویلا ها
ماشین های یخ
آپارتمان هایی که نیاز به تصفیه آب برای کل ساختمان دارند.
زمانی که از این دستگاه ها در صنایع مختلف دارویی و غذایی، بیمارستان ها، رستوران ها و … استفاده می شود، کیفیت آب خروجی از دستگاه های تصفیه اهمیت زیادی دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *